Tieto- ja viestintätekniikka

Tavoitteellisen markkinointisuunnitelman rakentaminen

*Markkinoinnin kilpailukeinot *Tavoitteellisen markkinointisuunnitelman laatiminen -Tuotetuntemuksen tärkeys -Tavoitteiden asettaminen -Toimiala-analyysi -Kilpailija-analyysi -Asiakassegmentointi -Markkinointi- ja viestintäkanavat -Julkaisusuunnitelma Koulutuksen kesto 4h.

Lisätietoja koulutuksesta

Pyydä tarjous yrityksenne tarpeisiin.
Tieto- ja viestintätekniikka

Tavoitteellisen markkinointisuunnitelman rakentaminen

Pyydä tarjous
  • Ala: Tieto- ja viestintätekniikka
  • Opetusmuoto: Hybridi
  • Paikka: Avoin, sopimuksen mukaan
  • Hinta: 150 € (alv. 25,50%) - Osallistujahinta

Koulutus järjestetään sopimuksen mukaan, esim. yrityksenne tai Sedun tiloissa.

Saatat olla kiinnostunut myös näistä