Tieto- ja viestintätekniikka
Asiakkuuksien hallinta
Teeman tavoitteena on, että opiskelija osaa suunnitella, johtaa ja kehittää yrityksensä asiakkuuksia.
Sisältöalueet
- Verkostoituminen (aiheesta lisää verkostojohtamisen teemassa)
- Sidosryhmätoiminta
- Asiakkuuksien ja yhteistyösuhteiden suunnittelu, johtaminen, arviointi ja kehittäminen
- Asiakastyytyväisyys
- Segmentointi
- Differointi
- Markkinointi
- Asiakasmarkkinoinnin johtaminen
Lisätietoja koulutuksesta
Kiinnostuitko koulutuksesta? Pyydä tarjous!

Tieto- ja viestintätekniikka
Pyydä tarjous
Asiakkuuksien hallinta
- Ala: Tieto- ja viestintätekniikka
- Opetusmuoto: Lähiopetus
- Paikka: Avoin, sopimuksen mukaan
- Hinta: 150 € (alv. 25,50%) - Osallistujahinta
Koulutus järjestetään sopimuksen mukaan, esim. yrityksenne tai Sedun tiloissa.