Tieto- ja viestintätekniikka

Asiakkuuksien hallinta

Teeman tavoitteena on, että opiskelija osaa suunnitella, johtaa ja kehittää yrityksensä asiakkuuksia. Sisältöalueet - Verkostoituminen (aiheesta lisää verkostojohtamisen teemassa) - Sidosryhmätoiminta - Asiakkuuksien ja yhteistyösuhteiden suunnittelu, johtaminen, arviointi ja kehittäminen - Asiakastyytyväisyys - Segmentointi - Differointi - Markkinointi - Asiakasmarkkinoinnin johtaminen

Lisätietoja koulutuksesta

Kiinnostuitko koulutuksesta? Pyydä tarjous!
Tieto- ja viestintätekniikka

Asiakkuuksien hallinta

Pyydä tarjous
  • Ala: Tieto- ja viestintätekniikka
  • Opetusmuoto: Lähiopetus
  • Paikka: Avoin, sopimuksen mukaan
  • Hinta: 150 € (alv. 25,50%) - Osallistujahinta

Koulutus järjestetään sopimuksen mukaan, esim. yrityksenne tai Sedun tiloissa.

Saatat olla kiinnostunut myös näistä